Košík se semináři
Není vybrán žádný seminář
Stálé semináře pro pedagogy - Společné vzdělávání- inkluze
Přehled
- Jak na spolupráci s asistentem pedagoga
- Budování kultury školy z hlediska vzdělávání žáků s potřebou podpůrných opatření
- Heterogenní skupina a klima třídy
Jak na spolupráci s asistentem pedagoga
Obsah vzdělávací akce je v souladu s Informací k akreditaci vzdělávacích programů zaměřených na témata společného vzdělávání č.j.: MSMT-10907/2016-2.
Seminář je zaměřen na vytváření podmínek inkluzívního vzdělávání, na vytváření podmínek pro efektivní spolupráci pedagoga s asistentem pedagoga, kteří pracují s žáky s potřebou tohoto podpůrného opatření.
Cílem tohoto vzdělávacího programu je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků v oblasti inkluzivního vzdělávání tak, aby bylo možné vytvořit z účastníků vzdělávání týmové spolupracovníky s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve své škole tak, aby pochopili důležitost personálního podpůrného opatření asistenta pedagoga, dokázali s ním spolupracovat a využívat tuto podporu ve prospěch celé třídy.
Určeno: | pedagogickým pracovníkům základní škol |
---|---|
Lektor: | PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA-certifikovaný lektor pro společné vzdělávání |
Počet hodin: | 8 vyuč. hod. |
Poznámka: | Akreditované semináře jsou připravené v souladu s Výzvami Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Šablony pro MŠ a ZŠ |
V případě zájmu nás kontaktujte na tel. č. 773 587 552, popř. 606 387 873
Budování kultury školy z hlediska vzdělávání žáků s potřebou podpůrných opatření
Obsah vzdělávací akce je v souladu s Informací k akreditaci vzdělávacích programů zaměřených na témata společného vzdělávání č.j.: MSMT-10907/2016-2
Seminář je zaměřen na vytváření podmínek inkluzívního vzdělávání, seznámení s kulturou školy v souladu se společným vzděláváním.
Cílem tohoto vzdělávacího programu je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků v oblasti inkluzivního vzdělávání tak, aby bylo možné vytvořit z účastníků vzdělávání týmové spolupracovníky s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve své škole tak, aby pochopili důležitost budování kultury školy z hlediska vzdělávání žáků s potřebou podpůrných opatření.
Určeno: | pro všechny pedagogické pracovníky ZŠ |
---|---|
Lektor: | PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA-certifikovaný lektor pro společné vzdělávání |
Počet hodin: | 8 vyuč. hod. |
Poznámka: | akreditované semináře jsou připravené v souladu s Výzvami Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Šablony pro MŠ a ZŠ |
V případě zájmu nás kontaktujte na tel. č. 773 587 552, popř. 606 387 873
Heterogenní skupina a klima třídy
Obsah vzdělávací akce je v souladu s Informací k akreditaci vzdělávacích programů zaměřených na témata společného vzdělávání č.j.: MSMT-10907/2016-2
Cílem tohoto vzdělávacího programu je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků v oblasti inkluzivního vzdělávání tak, aby bylo možné vytvořit z účastníků vzdělávání týmové spolupracovníky s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve své škole tak, aby dokázali pracovat s heterogenní skupinou a vnímali odlišnosti a rozdíly jako pozitivum pro další rozvoj všech jedinců dané školy. Cílem také je naučit pedagogy, jak pracovat se školním klimatem a ukázat způsoby pozitivního ovlivňování klimatu heterogenní školní třídy.
Určeno: | všichni pedagogičtí pracovníci ZŠ |
---|---|
Lektor: | PhDr. Mgr. Eva Burdová, MBA-certifikovaný lektor pro společné vzdělávání |
Počet hodin: | 8 vyuč. hod. |
Poznámka: | akreditované semináře jsou připravené v souladu s Výzvami Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Šablony pro MŠ a ZŠ |
V případě zájmu nás kontaktujte na tel. č. 773 587 552, popř. 606 387 873